loader image

برای ویرایش محصول خریداری شده اینجا کلیک کنید.

استوری موشن مناسبتی مخصوص برند خودت رو داشته باش

در این مقاله به معرفی پروژه اماده های مناسبتی وبسایت موشن لب که قابلیت ویرایش هم دارند خواهیم پرداخت .

 

استوری مناسبتی 4

اگر اهل فضای مجازی باید یا حتی تلویزیون نگاه می کنید .قطعا در سطح فضای مجازی با پست و استوری های مناسبتی مختلف برخورد کرده اید .

 

طبیعتا محتواهای هر پیج شکل و حالت مختلفی دارد . بعضی ها با یک متن ساده ، بعضی ها با عکس ها و کلیپ هایی که از اینترنت دانلود کرده اند ،

برخی افراد هم با اشتراک گزاری پست های هنرمندان دیگر .اما بعضی از پیج ها هم استوری موشن های جذاب را برای  تبریک یا تسلیت انتخاب می کنند .

شاید با خودتون فکر کنید که ، اینطوری باید لوگوی اون برند یا سازنده رو بپوشونیم تا بتونیم توی پیج خودمون به اشتنراک بزاریم و این کار هم جلوه خوبی ندارد و هم بدون رضایت شخص است .

در این مقاله به یک راه حل خوب و به صرفه می پردازیم.

استوری موشن های مناسبتی وبسایت موشن لب ، محصولاتی هستند که شما می تونید با توجه به مناسبت پیش رو ، اون هارو خریداری کنید و اسم برند خودتون به اشتراک بگذارید.

این محصولات با همکاری استودیو موشن گرافیک نقشینو تهیه شده اند.

 

استوری مناسبتی 2

ویژگی های پروژه اماده های موشن لب :

متنوع بودن :

تیم موشن لب سعی کرده برای تمامی مناسبت های مهم در تقویم سالانه کشور ایران ، محصولی زیبا و مناسب با حال و هوای اون مناسبت رو حاضر کنه و برای شما در سایت خودش قرار بده.

فارسی بودن :

این محصولات تماما فارسی بوده و با المان ها و متون ایرانی و مناسب با سلیقه ما جمع آوری شده اند.

قابل ویرایش :

لایه های پروژه آماده قابلیت داشته و شما می توانید طبق سلیقه خود مشخاصت برند خودتون رو وارد کنید .

فایل آموزشی :

در کنار فایل پروژه ، یک فایل ویدیویی جهت آموزش استفاده از پروژه آماده برای شما قرار داده شده است تا خیلی سریع و آسان محتوای خودتون رو برای اشتراک گذاری در پیج آماده کنید.

نکته : تمامی استوری موشن ها که مناسبت مربوط به آن ها در آرشیو سایت وجود ندارد تا یک هفته قبل از روز مناسبت در سایت موحود می شوند .

 

تیم موشن لب  مفتخر است که به عنوان یک وبسایت آموزشی این سری از محصولاتش را همراه با آموزش ساده و کاربردی برای شما تهیه کرده است.

 

استوری مناسبتی 3

 

نرم افزار مورد نیاز برای استوری موشن ها :

استوری موشن ها با نرم افزار افتر افکتز ساخته شده اند و شما هم در همین نرم افزار ( سنخه 2017 به بالا ) می توانید آن ها را ویرایش کنید .

همچنین تمامی فایل های داخل پروژه به صوت پی اس دی و ایسلتریتوری موجود هستند.

 

 

مهارت و آشنایی با نرم افزار :

برای ویرایش پروژه ها الزامی برای آشنایی با نرم افزار نیست و شما می توانید طبق ویدیو آموزشی به آسانی فایل های خود را ویرایش کنید .

 

استوری مناسبتی 1

پکیج به صرفه ی استوری موشن های مناسبتی موشن لب :

شما می توانید با خرید پکیج کامل تمامی استوری موشن های مناسبتی با هزینه خیلی کمتر ، به تمامی پروژه ها دسترسی داشته باشید و برای مناسبت های یک سال آینده ، محتوای زیبا داشته باشید.

برای بازدید از صفحه مربوط به استوری موشن های مناسبتی اینجا کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *